Bulan 9 (part 2)


“Aten, bulan 9 kan ?”
“Bulan 9 lagi berapa hari ek ?”
“Kenapa dengan bulan 9 yg kau tulis kat blog tu ?”
“Eh, siapa lagi yg pergi ?”
“Aten, kau nak tumpang but kereta aku tak nak hantar abang aku nanti ?” – Myra.
“Haritu aku tengok kat twitter, Aidil tu dia letak nama dia tinggal 40 lebih jek hari.” – Mimie.
"ada penangguhan mmg gua mintak parents gua beli ticket flight sendiri, aku dah bosan tepu dah kat sini hahaha" - Aidil

And I was like, ok.


Assalamualaikum.

Hmm hmm. ekeke. bulan 9 lagi ek. ada ape la kan. cukup kott lagi sebulan hmm hmm. 

pandang daripada sudut positif ? okay. no elaboration that can be write. phew broken english anyway. 

all those conversation yg boleh dilontarkan but no story at all anymore. belum ada kott.

lama ek tak dgr cerita ekeke. 


wassalam :)