SYAWAL 2013.



"Tahun ni kaler ape ?"
"Merah." dgn bangganya.



Assalamualaikum. Salam syawal kaliannnnn :)


yes yes yes ! this post is first for syawal. tak taw la kan kenapa tahun ni, tak rasa pun syawal nye itu -.- tak rasa, "Raya ke ?" tak feeling langsung it was eid fitr ! ergh -.- tataw la kenapa kan, maybe sebab syawal tu, terbawak sekali kuih raya omomomo yg cikgu-cikgu bagi hiks. dan betulla tu, niat nak buat homework tu memang ada, cuma tak gerak lagi je. 



dan, kejadian malam 1 syawal malam tu yg really broke my heart into pieces. you shattered it on the ground how dare you. tak baik tau kau ni. sampai hati :( nasib baik bukan reject call. ignore je kan. thanks a lot. aku sayang kau.


and the true and real story just Ed knew it. after aku ckp aku takde mood and tell all the whatsorubbish story phew to Ed -.- hahaha. broken english spreading. anyway, malam 1 syawal jugak I'm felt so glad sebab the person yg tak pernah reply my text since 5 months back, tetbe wishing Ghayeee and dia pun reply hiks.


Good luck for your Bio and Sejarah and actually for me too :')


okay, starting my first point, I just want to know where you at on malam raya. then, you didn't answered me and I guess, you were in the toilet or take your sleep early as usual. I don't care and I don't take heart that time. I woke up early on the first Syawal on 5.04 am, pastu online twitter. TL memang kosong. 


pastu aku stalk dia. pastu aku jumpa satu tweet dia retweet kawan dia tweet and I felt so saddddddddddddddddddddddddd :( on my subuh prayer, aku leleh ek -.- fool reason. and I don't have all the mood all the day but still, I can stay smiling for the cameraa hiks x)


Like this.


with angah. not my bag. not my tudung that pink euw. belong to Along's. hihi. depan rumah nenek, rumah nenek sebelah rumah jeeeee. hikssss. 


atas dengan along. bawah dengan angah. muahahaha. 


We a family. We a big family.



hiks. beratur nak amek duit raya daripada atuk. hiks. comelnya kitorang sebenarnya. depan sekali tu my hero amirrrrrrrrr  my little bro mangsa buli dan teman sepermainan di rumah :')


and so, aku nak merajuk for the sepanjang bulan syawal dengan dia. and bila fikir balik, macam dia kesah. heh -.- sabar je ek. sabar. sabar. tak penting la yg penting aku nak merajuk :/  hahahaha. tapi actually kan, aku suka jek syawal kali ini hiks. banyak baju raya kahkah sangat la -.-


jubah yang lagi satu tu belum sentuh lagi tu. hmm hmm. bagus sangat la tuh segala homework tak sentuh lagi ! and I felt like arghhhhh ! 



rasanya dah banyak kot membebel and this is so rubbish.



wassalam.



13 August 2013. Tuesday.