Bulan 9.







"Ala, rilex laa. Budak yg selalu langgar disiplin, pernah buat lubang nak fly, pergi sekolah hari-hari lambat, pernah kena gantung asrama, jadi jugak exco disiplin. Jadi jugak KP."
"Hek eleh. Tu dia. Ni kitorang. Mana sama."
"Kalau dah jadi. Jadilah jugak kan."


Assalamualaikum. Hai bulan 9 :)


tak sabarnya lahai nak tunggu bulan 9 hek. hmm hmm. hek eleh dia ingat aku tak tau ke ? hek eleh ingat aku tak pasang spy ke ? hek eleh kalau aku taktaw pun nanti mesti aku taw jugak. pastu kan, aku taknak pun tahu benda yang sepatutnya aku tahu but at last aku jugak akan tahu. acano nihh ?


"2 3 tahun nanti jumpa balik la." hek eleh gaya macam selama ni pernah jumpa jek -.- ape la hekk. kahkah x)


alaaa. bebudak tak matang memang cenggitu hekk.


So, bulan 9 la heh ? Okay. bulan 9 yaa ? hmm. bulan 9. jadi, bulan 9 la kan ? jadiii, memang bulan 9 lah ye ? yaaa bulan 9. insya-Allah. DAN BULAN 9 TU BUKAN LAMA LAGI PUN ! BULAN NI PUASA PASTU BULAN DEPAN DAH RAYA PASTU DAH BULAN 9 BUKAN LAMA LAGI AND I WAS LIKE ARGHHHHHHH !


pandai mengelak bila aku tanya hek.

ala aku geram gila hek aidil tetiap hari name dia tukar. haritu aku perasan 90 lebih jek. ni tengok balik dah 50 lebih jek. menghitung hari laa. penduduk Taman Damai x)


anyway, kenapa ek dgn bulan 9. abang aku nak kawen dgn org mesir hoho x) pandai nya alaa alaa aku ni ek. hmm baiklah baiklah :3

tak pun abang aku nak kawen. abang aku baru form 5. takpelah, nanti kalau dah bulan 9 nanti baru update yg baru. yang penting bulan 9 la :) orang nak pergi belajar kann.
hmm hmm. #2Words Take care :)


p/s : belakangan ini, aku selalu ek buat BrokenMalay. dah la Enggelish pung aku dah selalu rosakkan. ni kan lagi Malay. hmm hmm 


wassalam :|




ni bawah katil kat dorm kat hostel ekeke. hari-hari sebelum tiduq tengok benda yg sama ekeke. alaaa sukehati akulah nak buat ape kan ekeke. 


haaa. yang ni nyanyi sebelum tiduq tetiap hari. haaaaaa

yang ni atas meja kat kelas baru tampal minggu lepas ekeke. #4Adib

yang ni ustaz omar ajar syariah kat kelas. see ? #OnlyIn4Adib

haaa. yang ni  tetiap petang ada show drpd tingkap dorm. ekeke. padahal ada ape jek hoii kat situ eleh elehhhh


Tak sabar ek nak tunggu ramadhan :') tak sabar ek nak terawih jemaah sesame :') tak sabar ek nak iftar jamai'e kat DM tetiap hari :') RAMADHAN IS JUST AROUND THE CORNER ! Semoga Ramadhan kali ni lebih meaningful drpd tahun-tahun sebelumnya. Insya-Allah :)