Hostel-School-Exam.




Assalamualaikum. Eheh.



Harini dah balik hostel. Okay, aku taktau nak rasa ape. Eheh. For sure la, memang haritu a month and 4 days aku terperangkap kat hostel. Dan memang aku dah jadi zombie hidup balik pun. And cuti ni pun balik sebab ade PRU tu. Kalau tak, aku rasa memang stay hostel. Lagipun Selasa dah start exam. Dan duduk rumah ni pun, aku jadi macam ape ntah. Bahaya duduk lelame kat rumah. Buku nanti tak usik. Bloody horror betul aku rasa -.-



Anyway, sepanjang bulan April yang lepas, what actually really happened to me ? having tuition Sabtu Ahad, latihan kawad kaki yang made aku tak balik rumah jugak sebab latihan kawad, also the nadwah kebangsaan yang aku menangis taknak pergi tapi at last aku dah berjaya melepaskan diri.



Well, sitting for the exam that coming soon is not an easy thing. Tapi, my mom said, “Awal-awal form 4 memang macamtu. Masih blur mamai lagi. Nanti dah jumpa sendiri banyak soalan okay la tu. Jangan dirisaukan sangat.”



Ok fine, aku terima itu semua, tapi macam mana benda tu boleh diterima akal, sedangkan aku duduk dalam kelompok bebudak yang tak se’fashion’ dgn aku ? woaa. What a terabur ayat dan analogy. Phew.



Eheh. Banyak benda nak ditaip utk dicerita. Tapi, buku pink kecil and planner merah tu cukup and quiet enough kot utk lepaskan semua benda. Lagipun sekarang ni kalau nak tenung bulan memalam pergi court belakang tak menyempat dah. Kalau dah rupa balik prep pun macam zombie menanti hari esok. Lalala. Peritnya kau rasa hek hidup form 4 ni ? takla, sebenarnya best jek. Cuma pandai atau tak nak sesuaikan diri sahaja :)



Not that hard la.



Eheh. Yang penting semangat spirit spiritual tu kena kuat. Lala x)




Wassalam.



p/s : Btw, I’d just found my new reason for me to smile. Maybe just for a sec, half sec, and just a while.





good luck for my mid-year exam :)