Ceritakan semula.


"Kau nak merajuk berapa hari ini ?"
"Kalau ikut rules aku, aku nak merajuk seminggu."


Assalamualaikum. 

Hai semorang lamanya tak menaip utk blog hahahaha. ala padahal baru 2 minggu lamalah sangat kan lama sangat lama aiii. Banyak sangat cerita 2 minggu ni yayyy. And the one who suspect something fishy on me yee memang aku buat pun -.- eh buat ape ni ape ni ? Jenayah something. Okay okay okay... Saja janji tengok ni saya janjii *angkat tangan kanan* saya janji lagi sekali saya janji niiii saya janjiii *angkat tangan kiri* tak cukup lagi saya berjanji selama-lama-lama-lamanyaaaa *PANG ! kena lempang*


janji ape ni ? tak, tak boleh janji. nanti aku langgar janji aku sendiri pastu kena makan aje dgn sumpah aku sendiri. memakan diri :O kakaka. dah la merepek.


Astagfirullah banyaknya aku gelak.


"Fatin, nanti 8.30 jumpa aku depan DM." huh ?
"Tak jadi la tak pe." eh ?
"Nanti pergi kelas, amek barang bawah meja kau. amek semua." ok.


okay. 2 weeks. attend meeting or perjumpaan more than 4 times I guess phew -.- banyak lah sangat. didn't get enough sleep so well uhh. the second week seems so nice, attend my physics tuition on monday and tuesday (evening) I'm so happy yeah. I love physics, sometimes. sebab subject tu je la yang nak kamceng dgn aku kann. yayy -.- on Wed and Thurs balik awal sebab ada sukantara pada waktu petang yayyy.



jejak jugak aku kat padang tu hek selalu setiap petang jealous betul dengan bebudak aspura menikmati keindahan alam pada waktu petang bermain bola bersama teman-teman. aku dengar je diorang menjerit-jerit haha.


#ThrowBack

Got a text. "Akak, mood hilang. worst."

Then, make a call.

"Pehal ni ?"
"Alaaa."
"Mood tetbe worst. Kenapa ? Cite la."
"Gelang hilang. Cincin hilang."
"Cemane boleh hilang kalau jaga betul-betul ?"
"Mane taw. selalu letak dalam pocket je."
"Cuai la tu."
"Ala, kena marah pulak." tarik muka 14. 
"Tak, tak marah la. Cakap je."


Saje nak cerita. dah tataw nak tulis apa -.- 

#TwoWords I'm sorry.


Wassalam.

#ThrowBack #SambutanHariRaya&MerdekaSekolah #RedRidingHood #Pa'inAtenEkin