Happy Birthday SyamimieZainal !




2nd May 2015.

I know its kinda late
But happy birthday !

melody song of Happy Birthday - Clickfive



Assalamualaikum.


Oh yeah. Already 18th huhu.

First of all, sorry I wish you lambat.

2nd, sorry sebab kite kecik lagi nak pergi hang out sesame (parents’ license tak lepas)

3rd, sorry I takde hadiah utk you.

4th, okay this post is for you !



First time kenal time form 1 Mujahid 2010. Sebab sekelas kan dulu. Pastu ada pemilihan penolong ketua kelas and you were chosen. Okay, itu je yg I ingat.


Time form 2 Mujahid 2011. Same old. You were prefect and duduk beside Myra kalau I tak silap. Ekin and Buby ? I tak ingat sangat la. Haaa form 2 kita satu dorm dgn Anan, Daya (Adib) and Jia Shaaban. Huhu. Okay yg ni pretty awkward and kalau boleh taknak ingat sgt bcs malu wehh hahaha ! *tutup muka*


Time form 3 Mujahid 2012. Okay, tahun ni kita sama sama prefect kan. So, kalau close tu pun bcs of those activities I guess. Takdelah rapat sangat kan kite pun kan ? Then, managed to get straight A form PMR 2012 hahaha. Okay that’s all. Haaaaaaaaaaa time form 3 best sebab pergi Genting Highland hahahahahahahaha g mandi manda kat WetWorld Shah Alam hahahaha time kekecik kana duh pastu ice skating la haa apelagi ? Lulss



Time form 4 Adib 2013. Hahahaha. Okay ni baru start rapat sikit bcs you duduk kat row blkg I kan. Depan I boys, so pusing belakang la nak kawan ke ape ke kan. Best. Pastu dgn kerja exco lagi. Aku setiausaha kau bendahari kan. Haaa bcs of that la kita start rapat.



Form 5 Alim 2014. Haha tercampak kelas pun sesame kan. Masatu aku ingat lagi kita happy je dpt tahu sekelas. Everything was on down here. Biasalah kalau time form 5 ni ukhwah lagi rapat. Semua baru nak saling menguatkan hahahaha. Macam kelakar la start drpd tahun ini kita rapat en. Lulss. Sebab banyak aktiviti buat sesame kan. Lelagi time form 5 kat kelas pun duduk depan belakang je kan.



MasyaAllah sis. I’m so glad to know such a beautiful sisto plus kind hearted macam you. Thanks sebab sudi dgr cerita yg aku tahu memacam tu kan lelagi time prep hahaha sorry ! Thanks sebab jd best listener huhu. Sorry la kpd mereka yg terpaksa dgr kami berceloteh kt kelas lelagi time dekat SPM ahaha. (Lelagi aku la kan selalu sangat nyanyi sensorang) 


And thanks sama sama nag kat ws, and voicenoting each other kahkah. thanks sebab pujuk aku nangis (walaupun aku jenis tak makan pujukan org kan) bcs I'm that who healing by myself lulss.



And paling best syukran jiddan ukhti sebab ingatkan aku sama sama kejar redha berkat drpd Allah kan. huhu. yang penting kita janji en nak jadi anak solehah. huhu. at least la at least sehari satu tazkirah huhu. 


Paling best bila kita sembang and you'll always get my line. Lelagi kalau acah acah jadi datin ke jadi baby ke jadi rabbit cat rawr aum else. Hahaha. Anyway, kau baru 18 tahun kan aku takut kau okwed. Okay, it seems like we've something to discuss later sis *serious face* 


Blog takde emoji la bcs I update guna laptop kan haha. So sis, aku taknak ngaku tapi aku kena ngaku, kau memang kawan baik aku dunia akhirat ameen insyaAllah !


Minat pun sama kan. Cats and flowers. Uhuhuhu. Mel angat. Okay, sini takde gambo guys. Nak gambo kat ig kot. Tak tak. Gambo kitorang bagi kat ws je. Hahaha. So what.


End. Wassalam.


StickyNote : Tadi awal awal ber I-you then aku-kau it wasnt so pelik sangat la kan. Muahciked. *gedik*


Gedik gedik tampo je. I mean in public.